Navigáció

Túratervek : Klagenfurter Spitze helyett

Klagenfurter Spitze helyett

Bali  2017.03.09. 19:39

Kedden elkezdtünk egy új utat mászni a Klágenfurter spiccén. 40 percet álltam egy hófolyosóban, ahol megszakítás nélkül ömlött a nyakamba a hó. Aztán fennthagytuk a cuccot egy barlangban, hogy majd csütörtökön kimásszuk az egészet.

Elég szar volt az út, hó volt benne, jég nem annyira, kaparászol a csákánnyal. Állszaz É-i falban, folyika nyakadba a hó, és nézed, hogy a szembe oldalon a verőfényben porhósíztek az emberek...

Szerdán persze felmentünk, és mi is síztünk Aladárral egy ultrajót. A gyereknek van ilyen Instagramja, azon vannak a videjók. Ujhelyi Mihály néven nyomul. Szerda este kapom az SMS-t, hogy 4-kor kéne indulni, mert meleg lesz, jön az eső. Na ez betett. Álló nap szopjak megint egy falban, ahol jég alig, csak hó van, nem tudjuk milyen nehéz, jön a meleg, úgyhogy ami jég van az is szar, sít viszont ne vigyek, mert gyalog jövünk le a túloldalon körbe, mert lavinás. Szép ez az alpinizmus, de szerintem sikerült már elég sokat szopnom ezen a télen, úgyhogy végül lemondtam a mszást. Hát nem örült a társam finoman szólva.

Helyette viszont 3 csúcsot látogattam meg ma. ELéggé kivizesedett a hó, ezért a 2-esre levett lavinaveszély nem hagytam hogy elhessengesse félelmeimet. Tegnap az É-i oldalak ki voltak fagyva, ma bejött a meleg, hagytam hogy dolgozzon. A D-i oldalra mentem először, féltem, hogy az nagyon kilágyul, pedig az a legkevésbé lavinás. A K-i re kellett volna menni, ott féltem felfelé egy részen, mert sok volt rajta a keddi hó, és nem volt kapcsolata az alatta lévővel.

Aztán találomra felmásztam az egyik kuloáron, és már fennt is voltam a keresztnél.

Itt mutatja a kereszt, hogy hol szopnak éppen a falban a mászópajtások. Aztán még mentem egy Hochstuhlt, de csak 2000-ig, mert bejött a havazás. Féltem hogy lejjebb esik, és még nehezebb lesz a hó, úgyhogy hazamentem.

Igazából eszméletlenek a hóviszonyok, én mondom mindenkinek, hogy most kell hozzánk jönni, de nem értik.

Itt vannakaz adatok. A 3ó felmenet a 2500m-en a körülmények végett nem anyira szar (de azért elég szar), de az 1ó lemenet, az nagyon sok. LAssú, nehéz volt a hó, volt hogy megálltam lefelében, pedig egy ilyen szezon vége felé nem szokás az ilyesmi.

Chat

Vonatozzunk együtt a gyereknapon! Robogjatok Budapesten vagy Balatonfenyvesen, vagy készítsetek kisvonatot a Mesetárban!    *****    Filmes hírek és kritikák lelõhelye. ÚJ oldal, ami filmekkel és színészekkel foglalkozik. Nézz be most és máskor is!    *****    Az egyetlen magyar forrás a BOSSZÚÁLLÓK univerzumáról | Az egyetlen magyar forrás a BOSSZÚÁLLÓK univerzumáról    *****    HAMAROSAN - DOVE CAMERON RAJONGÓI OLDAL - HAMAROSAN - DOVE CAMERON RAJONGÓI OLDAL - HAMAROSAN - DOVE CAMERON    *****    KÖNYVAJÁNLÓK - ha nem tudod mit olvass, itt találhatsz hozzá inspirációt - BOOKISLAND    *****    Loki rajongók! Fan Fiction és egyéb történetek! Gyere és olvass nálam kedvedre! Ha tetszik, claim loyalty to me! (Loki)    *****    Ayang - Avagy milyen is a világ az én szememmel    *****    LÉGY A MAGAD ASZTROLÓGUSA és segíts másoknak is az asztrológia tanaival!    *****    Társszerkesztõket keresek a dakotajohnson.tk újranyitásához.Ha érdekel és szeretnél jelentkezni kattints a részletekért!    *****    Április 22. a Föld napja! Az ünnep alkalmából cifraszûrös juhászlegény vár benneteket a Mesetárban! Nézzetek be hozzánk!    *****    Asztrológiai tanácsadás, részletes elemzésekkel, a legkedvezõbb áron és teljesen ingyenes konzultáció, idõkorlát nélkül!    *****    Egy jégkorong-rajongó lelkészgyakornok lány blogja - ha van kedved, nézz be, szeretettel látlak :) Gréti    *****    Minden Kedves látogatómat szeretettel várom Asztrológia oldalamon, ahol az oktatás INGYENES, az elemzés BECSÜLET-KASSZÁS    *****    Ayang Avagy milye is a világ az én szememmel    *****    Charmed - Új külsõ - Még több tartalom - Még több információ, érdekesség - CHARMED - Bûbájos boszorkák - Varázslat - Cha    *****    BOOKISLAND -> A könyvek birodalma elvezet a képzeletünk világába! <- BOOKISLAND    *****    KUTYA VS MACSKA, MELYIK AZ OKOSABB? SZAVAZZ! FÉLSZ A ROBOTOKTÓL, VAGY SEM? MONDD EL! KUTYA VS MACSKA!KUTYA VS MACSKA!!!!    *****    Outsider - Gay - Creative - Rebel - Tolerant - Furry - Brony - Hipster - Gamer - Otherkin - Geek - Autistic    *****    Online Gyermekáruház és bababolt Több ezer termékkel olcsón, országos kiszállítással!    *****    Charmed - Új külsõ - Még több tartalom - Még több információ, érdekesség - CHARMED - Bûbájos boszorkák - Varázslat - Cha